vi alla gillar the beaver.

"Ni måste ta honom till grönan och sen ett till spelning gratis, i Stockholm, Om han kommer till grönan kanske han åkte karusell, omg tänk att åka med justin! ;d
skynda er lite, för jag och min kompis bor i Umeå och måste boka resa så fort som möljligt tack! ;D"

"NI FAVORISERAR STOCKHOLM SÅ DET ÄR HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT JÄVLA SINNES SJUKT!!!! det är ALDRIG malmö eller göteborg. ALLTID stockholm stockholm stockholm stockholm stockholm. TÄNK PÅ DE SOM INTE HAR RÅD ATT TA SIG ÖVERALLT. IDIOTER!!!!!"

"Kan någon justins skype eller msn?"

"HAN MÅSTE ALLTSÅ BARA KOMMA TILL LULEÅ"

"jag älskar han shit mycket älska när han sjunger"

"Hey Justin I just want to tell you that
I love youre music cus it comes from , youre music is you!<3
And you are unbelievable and amazing!!!
You´re absolutely welcome to sweden!<33
You have so mutch people here that loves you, i am one of them! Bye<3"


"HI JUSTIN BIEBER <3 i'm your biggest fan ever :D <3
JUSTIN COME TO GOTHENBURG !!!!!!!!LOVE YOU !!!!! <3<3<3<3<3<3<3
JUSTIN JUSTIN JUSTIN I LOVE YOU . !!!!!! <3<3<3<33<3<3<3"

"Hi Justin, I love your songs, and you off course <3 Please come to Olofström !
I really love you ! I screamed when I heard you the first time !! <3
Off joy off course ;)The whole Olofström loves you !!
I would give you roses bby ;) Please, please come to Olofström ! <3
I love you !!"





kåta f10;or är fett kul.

Kommentarer
Postat av: ELLA

HAHAHAHAHAHA

(jag skrev den första)

2010-05-24 @ 21:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0