w0w.

jag har fått den djupaste insikten någonsin ikväll.
.
bob dylan är underbar.
.
jag såg i'm not there ikväll, en av de vackraste filmer jag har sett i hela mitt liv. den, amelie, och into the wild.
jag fattar allt och ingenting när jag ser på den.
den är så jävla obeskrivligt vacker.
jag blev tårögd i slutet, när han springer till tåget med låten i'm not there i bakgrunden. och när man ser den riktiga bob dylan spela. och kontrasten mellan tystnaden dom allra sista sekunderna i filmen, och när dom drar på like a rolling stone sekunden eftertexterna börjar.
.
och cate blanchett. åh, säger jag bara<3. och heath ledger. vilka geniala människor.
.
FINASTE JÄVLA FILMEN 3V3R! SE DEN OR DIE IN LOSS OF GREATEST MOVIE EVER!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0