mja0

HEIJ BLOGGEWN.
idag har det varit en fin dag! S.C.B KOM HEM!!!!!! och jag flippade. med det var TJOCKT MED NAJS, som sheriffen (av nottingham?) brukar säga. och av henne fick jag denna fina sjal!
och fin som hon är fick jag även ett papper med mando's autografer på, och wermland av detektivbyrån, vilken jag lyssnar på as we speak.
men mest är jag glad att ha henne tillbaka, because she's awesome and that smugface kinda knows it.

och nu på kvällen var det öppet hus på skolan och en massa underbara band spelade fin musik.
efter det drog vi upp till tvåan, drack gratis julmust som ett pack jävla hjon bara för att det var gratis, och hittade några fett sjysta nior som skulle söka in i år.
dom var awesome och jag önskar dom all lycka med insökningarna! vilket jag sa till dom btw, och det blev jag lycklig av.
jag kommer nog aldrig glömma i våras när jag själv fick det sagt till mig med en klapp på axeln, det är nog ett av de finaste ögonblicken i mitt liv.
jag hoppas dom tycker detsamma.

nu har jag ätit och är trött som fan. så nu ska jag sova med lite ångest i magen över in/så-läxorna jag ännu inte kollat på.

livet är underbart, och jag menar det.

Kommentarer
Postat av: SCB

well, i've missed ya too like a motherfucking mother fucker, white shadow!

2010-01-28 @ 00:17:16
URL: http://barbafro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0