rövhatt

den här dagen är fördömd.
vaknar vid tre först, har så jävla sjukt ont i halsen så att jag måste gå och gräva i allas jackfickor efter halstabletter.
lägger mig igen, helt otroligt att jag lyckades somna.
MEN så vid åtta på morgonen vaknar jag av att mamma sitter vid datorn och skriker, som vanligt.
jag har loggat in på min spotify på hennes dator typ igår, och hon kan inte logga ut.
därför så tar kärringen bort alla mina playlists "FÖR HON VILL INTE HA DOM PÅ SIN DATOR".
så nu tänker jag hacka mig in på hennes spotify och ta bort allt.
kommer bli kul som fan.
och så har mitt halsont gått över till förkylning under morgonen, så nu blir det ingen titanicutställning för min del.
oh HAPPY DAYS.
om jag inte blir frisk till torsdag så är mitt liv kuttat på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0