kärlektillenmiljon

min helg har varit otrolig.
först i fredags var jag, amberra, baxter och asstricks och kollade på oscars spelning i älvsjö. som var helt awsome, tråkigt bara att det befann sig så mycket fjortisar där som inte har någon koll på vad musik är. men som sagt, otroligt bra!
igår så var jag på muse och jag är fan kär. det var det mest underbara jag har bevittnat under hela min livstid tror jag. ett av världens bästa liveband.
så idag har jag lyssnat sönder dom litegranna, och längtar som aldrig förr till nästa gång dom spelar i sverige.
för övrigt har jag bara lekt grönsak idag och legat i soffan, halvgråtit ganska många gånger till sagan om konungens återkomst, och ätit skräp.
nu kollar jag på bert och utmärker min förlust av liv genom att vara påloggad på facebook 24/7. he-he.
skridskor imorgon, och titanicutställningen på tisdag.
aws0me!
dominic<3

Kommentarer
Postat av: Bestefar

No-lifers har roligare life än lifers :)

2009-10-27 @ 18:07:18
URL: http://gaylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0