bara lite patetisk.

jag är trött som aldrig förr. men kan inte sova.
vill göra något av tiden. men har inget att göra.
.
jag tror jag är beroende av musik för att det håller alla mina en miljon tankar borta.
men nu funkar inte det heller, för basshunter annonserar efter varannan låt på spotify.
.
jag har för mycket läxor, och jag kan inte planera.
jag har för mycket planer och för lite action.
.
jag längtar till måndag, men önskar att tiden kunde gå långsammare.
all tid rinner bort för fort.
.
men det är lewnch antar jag.
vad ska man göra?
.
jag kan langa en ful bild från photobooth;
amen.

Kommentarer
Postat av: P3DER

Eyyyymeeen to that ! D:

<3

2009-10-10 @ 11:10:04
Postat av: Anonym

det är inte lätt att vara.

2009-10-12 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0