jag var tvungen att räkna ut med kalkulatorn vad 34-19 var;15

klockan är 02.19. jag lyssnar på "det kanske kommer en förändring"
jag är sådär bekvämt trött, och min natt har precis börjat känns det som. det har en tendens att bli så på längre ledigheter.
dagen har spenderats med lite plugg, och införskaffandet av en ny mobiltelefon till moi :)
min gamla mobil har jag fan haft sen sexan, så det var skönt med lite ny teknologi. en brun W890i, jag elsker den.

på kvällen gick jag en promenix med steff, det var superskönt att få komma ut och prata av mig lite. och vädret var typ det bästa kvällsvädret för just idag känns det som, jag behövde frisk luft, efter alla dagar jag har suttit här och stirrat mig blind. så tack för det moder natur.
LYCKA TILL imorgon!
men några jordgubbar blev det fanimig inte! så dom får jag vräka i mig imorgon, om jag inte skulle ner till görväln och bada med tjejerna. det blir bra vad som, speciellt om man kunde kombineera dom på något sätt. HUMMMMM.

det blir hard workwork dom resterande dagarna av helgen, fehfään. matte, so, intagningsprovstjotabläng, engelska. och, självklart. SPANSKAHELVETET. jag får väl googla efter "spansk ungdomskultur" och om jag inte får mvg för att ens bry mig om att följa hans inkompetenta anvisningar så flippar jag. jag flippar grooovt.

whoof, mycket akademisvenska i detta inlägg. I LIKE! i am so smart, i am so smart, s-m-r-t.

och, nu är klockan 02.34. och jag lyssnar på pärlor.
fan vad mycket kent, helt otroligt att jag inte tröttnar. men, det går ju bara inte.
läääängtar till album 8!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Signe

haha, vem säger kalkulatorn :p ?

2009-05-29 @ 19:57:27
URL: http://sikte.blogg.se/
Postat av: lille dreng

det heteer sooo på datormaskinen

2009-05-31 @ 22:46:48
URL: http://sumyungguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0