tomorri

bal imorgon.

jag är både hajpad och lite smådeprimerad. balen betyder att vi slutar snart ju. jag vill eller orkar inte sluta, även om jag inte diggar viksjö så jävla mycket nu så kommer jag göra det efteråt. alla människor, sköna lärare, nära hem, minnen och sånt sentimentalt shajt. min skola är förjävla bra när man tänker på det.
jag kommer nog gråta groovt på avslutningen, och jag har svårt att gråta. inför människor iallafall.

men i allifallerill, det ska bli roligt att klä upp sig imorgon! klänning och hela kalaset, fast mah feet will be killihn meh. och alla ghurls fixar sig här innan med massa peppmusik. jag ska ta vara på vartenda ögonblick har jag bestämt mig för, här ska man inte ta något för givet.

OCH! SPEX PÅ FREDAG! GARTH! OHYEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0