orkar.inte.

Lördagen var väldigt trevlig må jag säga. Jag höll mitt löfte och tog årets första dopp, AWZUM! Fan vad skönt det var. Perfekt kvällsväder också, allt var underbarrt. Förutom vissa inkräktare som orsakade mina grova skrapsår på benen. tacksomickit!
pedro<3

I övrigt har jag nog inte gått in i väggen, utan mer, slagit huvet i den. Jag har suttit hela terminen på arslet och undrar vad allt fuzz var om. Jag har inte gjort en enda jävla läxa i hela nian, och nu slog det mig. Hur mycket jag måste göra för att behålla mina betyg. daaaaayum it! dayuum it to hell!
sååå, as a result har jag suttit och läst hela dagen, boken i engelskan, kalla kriget. fyfan, tråkigt var det iallafall. men, om det blir som jag hoppas, är det såå värt det!

signe, jag älskar dig. you can do it!
jag kommer och hälsar på så fort jag får chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0