fabulous

LIFE IS GOOD!

*Slutade typ tio idag
*Har satt in 1860 pengar på kontot
*Solen skiner, jag ska gå ut och steka in a mom.
*Ska möta Herman senare
*PEEPP inför THE gathering.
*Fick MVG på spanskaprovet
*Och även fast jag inte pluggat på några av veckans prov så har allt gått ganska bra.

Några downsides finns det alltid, till exempel;
Fick brev från Viktor Rydberg idag. Det känns sykt jobbigt och jag vet verkligen inte om jag ska ge det ett försök eller bara ge upp.
OCH så måste jag plugga groovt inför mitt spec. muntliga om Kalla kriget som jag failade på första gången around. Om jag inte får bra resultat den här gången så kan jag sänka mig till G och det tolererar vi absolytt inte! Jag måste göra fan allt i min makt för att komma in på R. Looks bleak, men jag vägrar(!) ge upp hoppet.

Det var väl allt för dagens agenda, nu ska jag nog ut och njuta av värmen.
Adióffffff amigofff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0