finns det en avknapp?


Vackrare målningar har jag nog aldrig sett.
dom kommer från http://2777814.blogspot.com/. hennes bildblogg är fantastisk.

aniwais. jag mår bättre nu, och tror tamefan att det blir skola imorgon! jag saknar alla redan, efter 2 dagar liksom. tänk hur jävla låg jag kommer bli på sommarlovet. en stor, vandrande depression. det kommer vara jag, speciellt efter gymnasieantagningarna är gjorda. jag väntar bara på brevet där det står;
"du har tyvärr inte kommit in på vårat gymnasium, du är kass. ha kul på den skabbskola du nu kom in på. OM du kom in på någon."

shit vilken peppblogg man har. känner mig lite som per morberg när han förtvivlat hade bränt något i ugnen tror jag, och så bara utbrister han klart och tydligt, högt som fan dessutom; "happ, men det spelar väl för fan ingen roll. Ingen kollar väl på dethär jävla skitprogrammet ändå."
men det är trots allt jag, åtminstonde när jag har tid för mig själv. då maler dom här tankarna i huvudet 24/7. speciellt omkring 11.11 och 22.22 då jag antingen önskar denna innersta önskan så precist som möjligt, eller förbannar migsjälv för att jag missade klockslaget med någon minut.

O.M.G. För att helt byta ämne...
Det finns INGA ORD för hur trött jag är på 12-åringar som har s.k "modebloggar" eller "fotobloggar".
JA, vi FATTAR. Du har bara en garderob bestående av Gina Tricot och HM! SHIT, det är inget vi behöver höra 300 gånger om varje vecka i en "Dagens Outfit".
Det ger ingenting och är ärligt talat ett slöseri av allas tid.
Gå ut och köp en glass förfan, ta en picknik, plocka blommor eller lek burken. Om någon ville göra sånt med mig så skulle jag fan gråta av glädje.
ja, jag svär mycket. jag ska försöka skära ner. but i just love that curseohol.

LOVE YA BETCHES

Kommentarer
Postat av: helejn

kul å se att du också bloggar. KRAM

2009-06-10 @ 21:24:36
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Bestefar

Vi kan gå ut å leka picknick :)

ja skulle skriva burken men det blev fel..

2009-06-10 @ 23:04:29
Postat av: lille dreng

säg till när du har tid så ska jag burka skiiiiten ure ;D

2009-06-10 @ 23:29:05
URL: http://sumyungguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0