a och e trippar på lsd

Hej folket! (de tre pers som läser min blogg)

Idag åkte jag och P3D3R-3000 in till söder och tog en fika på coffeehouse by george, bara sådär. Impulsivt är nästan alltid bra! Vi satt där i säkert en timme och åtttt kakorrrrrrrr och muffinnns och drack varm choklad, som inte smakade choklad alls.
När vi gick därifrån regnade det som satan och mina sandaler var genomdränkta, så jag orkade inte bry mig om att gå på sidan om allt vatten längre. Då hittade vi stans saftigaste jävla vattenpöl och hoppade rakt i den (alltså med benen, inte hela kroppen. hahah.), efter lite tvekan måste nämnas, men fyfan vad kul det var. Och så typ hoppade vi i alla pölar på vägen till stationen vi kunde hitta, och över en fontän. he-he-he.
vi är mogna barn! oh yess!
men kul var det! så det har planerats en tripp till stan med gummistövlar och regnkläder. hahahahahah, låter helt jävla sjukt. men sant.
och på tåget hem var det världens roligaste unge som pekade på oss med någon plastpinne och skrek PIIING PING! typ i fem minuter innan hans morsa blev dryg. aah, man var tvungen att vara där. jag är sjukt obegåvad som storyteller.

snart ska vi se på the shining och så ska jag sova länge. helst hela morgondagen eftersom det är första dagen på sommarlovet, som jag helst vill glömma.
världens bästa daniel-san, och två nervvrak som heter jag och bästa bestefar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0