tröttaste flickan i världen

HEJ!
Jag är trött och disorienterad för min förkylning har blivit värre, mina bihålor sprängs snart om ni undrar. Tacka THA LORRDAH för att det blev uppbehåll i fredags så jag och bestefar kunde genomföra vårat gig ;)
Trodde att Outkast skulle göra mig piggare men så blev're ente.

En faktor till min förvärrade förkylning kan ha att göra med min och P3d3rs tripp till stan idag. Jag söppte massa kläderr, and it felt darn good. Fast nu såhär i efterhand får jag lite panik. Men, pengar är till för att spenderas, am i right or am i right?

Familjen är för närvarande uppe i norrland, så jag är helt ensam i huset, och för att vara ärlig är det jävligt läskigt. Till och med katterna har övergivit mig </3 Hoppas att dom kommer hem innan jag går och lägger mig för det är mer än vad jag klarar av.

Be för min tillfrisknad tills imorgon. Jag orkar verkligen inte ligga och hemma när jag vet hur mycket jag missar på temat, och sista veckan i skolan är inget jag vill missa!
Shit, nu blir jag deppig igen. fun stuff.

kan folk rekommendera lite bra låtar? känns som om jag bara trycker på repeat på dom jag har atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0