som ett färgfotografi, är jag glansig inuti

low state i väntan på Brevet.

Idag har jag kollat på lägenheter, SÅ tråkigt har jag. Fast jag måste erkänna att jag är jävligt sugen på att flytta ifall jag nu råkar vinna 5 miljoner på lotto och kan köpa en tvåa inne i stan.
Igår lekte jag och Ella vana stadsbor och badade, typ, på smeduddsbadet vid rålambshovsparken. Grejen var den att, vi badade ju inte på själva badstället, utan typ, hehehhehe, vid sidan av bilvägen. Det vi Trodde var själva badet.
Och detta fick vi inte reda på förns vi kommit hem, så jag fick min förklaring till varför folk stirrade så jävla grovt. Eller så är det väl bara jag som börjar bli paranoid kanske? Möjligt.
Sedan så for vi hem till mig och sov, inte. Lång promenad, Hipp Hipp Hora, Fröken Sverige, förtärandet av massa onyttigheter, och talkzies såklart. MHMMMM, BLACK COD.................



He shot me down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0