många saker

jag ångrar
;att jag inte tog för mig mer
;de gånger jag låtsades inte se de personer jag egentligen ville gå och krama
;att jag inte vågade ta kontakt med människor fast jag väldigt gärna vill(e)
;att jag inte pluggade bara lite hårdare
;att jag var sur många gånger då jag egentligen kunde ha skrattat
;att jag lät saker folk sa och gjorde sänka mitt självförtroende
;att jag tog mycket för givet
;att jag aldrig hann starta matkrig
;eller sparka visse på smalbenet
;eller att jag lät mina jävla nerver förstöra varje elevkonsert, förutom den sista.

tiden går så jävla fort. 3 år. en vecka. samma sak ungefär.
minnen man glömmer. människor man glömmer. platser man glömmer, och hur ställen brukade se ut.
allt känns så hopplöst just nu. det är inget som går bort även om man är ute och har kul en kväll, det stannar kvar, och det märker man när man kommer hem igen.

jag finner inga ord för min hjärtesorg.

Kommentarer
Postat av: signe

eller sparka visse på smalbenet



haha, vi får fan gå tillbaka i höst och göra det.

Jag är såååååå på :D

2009-06-16 @ 10:27:11
URL: http://sikte.blogg.se/
Postat av: lille dreng

SJÄLVKLARRT! :D

2009-06-16 @ 23:53:26
URL: http://sumyungguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0