en midsommarnattsdröm

HEIJ BLOGGEEEEEEN!
idag var krrrrrrrrrristina@my place och firade midsommar.
vi plockade 7 sorters blommor som jag ska ha under min kudde, fast jag är sjukt nojjig att jag kommer få kryp i hela sängen. men sheet, man kan inte få allt här i lifvet, det borde räcka om man har dom i en plastpåse.
och sen sprang vi i regnet, två gånger till och med. Dom bästa sakerna i livet Är gratis, som hon så beläst sa.
det som följde efter var te på balkongen, elevkonsertfilmen, och ett väldigt off telefonsamtal med några dyngraka killar.

det var så underbart somrigt när jag satt vid balkongdörren, kollade på spöregnet och lyssnade på evert taube.
sommmmmmmmarrrrrrrrrrrrr! nu får man passa på att njuta, av regn såväl som sol.
för det finns nästan inget bättre än ett ljummet sommarregn i dimmat ljus utomhus.

off-topic. story of my life.
IMORGON HÄMTAR VI BILJETTERNA TILL HALVBLODSPRINSEN!

Kommentarer
Postat av: signe

haha jag vet jag kom på att vi såg den när jag sett ett tag xD

2009-06-21 @ 09:54:25
URL: http://sikte.blogg.se/
Postat av: h

du skriver sjukt underhållande;p

2009-06-23 @ 09:49:00
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0