sol

jag sitter här, bedrövad.

mitt preliminära intag var inte så bra som jag hade hoppats, visst. jag kom över intagningsgränsen, men ligger under medianen med 40 poäng! fan vad jag behöver något som distraherar mig just nu, så jag slipper gå omkring med stenen i magen som gör så sjukt ont. även om jag får alla mvg så kan jag inte komma över medianen, och det gnager i mig något så förjävligt.

hade förövrigt norsk/dansk-prov idag på svenskan, det gick asbra med tanke på att jag inte hade övat någonting förutom dom 10 minutrarna jag spenderade innan lektionen. och efter lunchen så gick jag, lelle och schgtejf ut i solen bakom gympasalen, ezz nhajs.

OOCH, nationella i matte nästa vecka. shoot me. jag kommer råplugga hela helgen för att undvika ig, hoppas det håller mig distraherad iallafall.

han är förjävla bra. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0