nuthin.2.do, kinda.

idag är jag fylld med någon konstig eufori samt stress.
jag undrar om jag verkligen vill gå någon musiklinje om jag inte kommer in på rytmus, men isf, vad har jag för andra alternativ? aaldrig sam i alla fall.

trummorna behöver lite nötning, men fyfan. jag vet inte. kanske borde sätta mig i ett hörn och äta upp allt som blev kvar från igår och läsa eclipse. JA STEFF! JAG ÄR TYP FÖRE DIG!
dethär med gymnasievalet verkar ha tagit ut sin rätt, man går omkring och är lite smådeprimerad hela tiden med oro i ögonen och klumpen i magen när man undrar hur allt slutar. är jag inte tillräckligt bra? vafan ska jag lägga till för gymnasieval nu? kommer jag ens kunna kolla på ett jävla trumset igen om allt slutar illa? och självklart är jag alltid ett halvår före i hjärnan och kan aldrig leva i nuet vilket sliter på mig ännu mer.

och ja, matten jag lovade så dyrt och heligt plugga arslet av mig med, slutade med 20 minuters plugg. och the outlook om att det skulle bli något med är simply, very bleak. men jag är sjukt förvånad över hur lätta mvg-frågorna är, det lyfter lite på min oro. jag kanske inte får ig trots allt, jag kanske till och med höjer mitt betyg!

men just nu, bryr jag mig inte om något annat än att komma in på mitt förstahandval. be för mig, i know i will. og for bestefars.


den här bilden är ju fucked up så det räcker. hahahaha

Kommentarer
Postat av: bestefar

jag ber så jag spricker för mig just nu, men jag får väl plats med några för dig också.. :)

Så får vi se om vi har överlevt tills vi får veta svaren :/

2009-04-21 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0